ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ
УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІНУ
Товар, замовлений у нашому Інтернет магазині, ви можете повернути (обмінювати) протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, згідно із законом України «Про захист прав споживача», якщо цей товар не потрапляє в перелік товарів належної якості, які не підлягають обміну (поверненню) згідно з Постановою Кабінету Міністрів України №172.
Обов'язкові умови для повернення або обміну товару:
- Товар має бути повністю укомплектований
- Товар не повинен бути рекомендованим (замовний товар поверненню не підлягає).
- Наявність оригінальної та неушкодженої упаковки та ярликів
- Дотримання товарного вигляду (відсутність слідів експлуатації та носіння)
Перед тим, як повернути товар, необхідно обов'язково зв'язатися з менеджером для оформлення заявки на повернення. Повернення здійснюється Новою поштою або ж у пункті самовивезення (тільки Київ).
Повернення через Нову пошту
- Товар можна повернути Новою поштою протягом 14 днів після отримання замовлення.
- Пересилання повернення здійснюється перевізником "Нова пошта" адресною доставкою на офіс нашого підприємства. Київська обл. Софіївська Борщагівка. вул.Райдужна 147.
- Пересилання товару здійснюється за рахунок покупця.
- Після відправки товару необхідно за телефоном (096) 656-33-88 повідомити менеджеру номер декларації.
- Після повернення товару за умови збереження його споживчих властивостей та товарного виду здійснюється повернення коштів протягом 14 днів після отримання товару на склад.
Повернення у Києві:
- Повернення в Києві здійснюється тільки в пункті самовивезення протягом 14 днів з моменту покупки.
- Перед тим, як повернути товар, необхідно зв'язатися з менеджером за телефоном (096) 656-33-88 та оформити заявку на повернення. Офіс знаходиться за адресою Софієвська Борщагівка вул. Райдужна 147
- Після повернення товару за умови збереження його споживчих властивостей та товарного виду здійснюється повернення коштів у спосіб, аналогічний способу оплати, протягом 14 днів.
Зверніть увагу:
- У разі повернення покупець бере на себе витрати на пересилання.
- Якщо надісланий товар не підлягає поверненню або обміну, магазин змушений відправити його назад за рахунок покупця.
- Повернення коштів у разі відправки товару через Нову пошту здійснюється на картковий розрахунковий рахунок покупця.
- Якщо товар не працює (ушкоджений), обмін або повернення товару можливе лише за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.